Marketingová strategie a metody řízení značky – Eva Smékalová
Eva Smékalová
Bachelor's thesis
Marketingová strategie a metody řízení značky
Marketing Strategy and Brand Management Methods
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovou strategií a metodami řízení značky. V teoretické části jsou popsány marketingové strategie vycházející z marketingového mixu a význam značky. Praktická část je aplikována na společnost ŠKODA AUTO a.s. Je zde charakterizována společnost, značka Škoda a použité metody při jejím řízení. Cílem práce je navrhnout doporučení ke zlepšení řízení značky ve spol …viacAbstract:
The subject of the bachelor’s thesis is a firefly optimization and its use in the industrial environment. The objective of this thesis is acquaint with a bioloy inspired algorithm, mainly those what are part of swarm inteligence. It’s follow by explaination of a firefly algorithm itself which is part of algorithms belong to swarm inteligence, rules and kinds of this algorithm. In the last chapter are …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/109177
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2015
- Vedúci: Eva Švecová
- Oponent: Martin Mynář
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SMÉKALOVÁ, Eva. \textit{Marketingová strategie a metody řízení značky}. Online. Bakalárska práca. Ostrava: Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava, Fakulta metalurgie a materiálového inženýrství. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ylrn4w/.
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technical University of Ostrava
Fakulta metalurgie a materiálového inženýrstvíBachelor programme / odbor:
Ekonomika a řízení průmyslových systémů / Ekonomika a management v průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Gabriela Ondračková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Lukáš Chytil -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing Strategic Plan for Europa Capital's New Project: 'Dome Prag' in Czech Republic
Ella Rozmanová -
Strategický marketing v bankovom sektore
Zuzana Zubková -
Strategický marketing včetně projektové studie
Maksim Novgorodov -
Strategický marketing ve firmě
Miloslav Müller