Lucie Homoláčová

Bakalářská práce

Privátní značky ve fashion odvětví

Private Labels in Fashion Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení rozdílů ve vnímání privátních značek a nákupním chování v oblasti fashion jak mezi generacemi Y a Z, tak u generací Y a Z jako celku a určení typického zákazníka ve fashion odvětví na českém trhu. Na základě výsledků analýzy dotazníkového šetření lze konstatovat, že hlavními rozdíly mezi generacemi Y a Z jsou typ nejčastěji nakupovaného produktu, míra rozlišování …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine the differences in the perception of private labels and in the shopping behavior in the fashion industry, both between generations Y and Z and these generations as a whole and assessment of the typical customer in the fashion industry in the Czech market. Based on the results of the questionnaire analysis, it can be stated that the main differences between …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
  • Vedoucí: Kamila Matysová
  • Oponent: Vladimíra Khelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82920

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod