Privátní značky ve fashion odvětví – Lucie Homoláčová
Lucie Homoláčová
Bakalářská práce
Privátní značky ve fashion odvětví
Private Labels in Fashion Industry
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na určení rozdílů ve vnímání privátních značek a nákupním chování v oblasti fashion jak mezi generacemi Y a Z, tak u generací Y a Z jako celku a určení typického zákazníka ve fashion odvětví na českém trhu. Na základě výsledků analýzy dotazníkového šetření lze konstatovat, že hlavními rozdíly mezi generacemi Y a Z jsou typ nejčastěji nakupovaného produktu, míra rozlišování …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to determine the differences in the perception of private labels and in the shopping behavior in the fashion industry, both between generations Y and Z and these generations as a whole and assessment of the typical customer in the fashion industry in the Czech market. Based on the results of the questionnaire analysis, it can be stated that the main differences between …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 8. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82920
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2021
- Vedoucí: Kamila Matysová
- Oponent: Vladimíra Khelerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82920
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X ,Y a Z.
Tomáš Kalus -
Generace X, Y, Z a Baby Boomers na trzích práce v České a Slovenské republice se zřetelem na mzdové rozdíly v Praze a Bratislavském kraji
Zuzana Frecerová -
Generační rozdíly v preferencích cestujících. Mění generace Y a Z mobilitní chování?
Laura Mašijová -
Vnímání zeleného marketingu generacemi X, Y a Z
Dominika Václavíková -
Rozdíly v řízení a motivaci zaměstnanců generace X, Y, Z
Aneta Chlumská -
Spotřební chování generace Y a Z na trhu služeb
Bohumil Langhans -
Generácie Y a Z v galérii
Sabina Pavlíková