Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy – Bc. Lucie Kozelková
Bc. Lucie Kozelková
Diplomová práce
Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy
Marketing strategy of the company entering new markets
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v lokálním prostředí. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. Cíle a metody práce jsou věnovány cílům diplomové práce a realizovanému výzkumu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tematikou diplomové práce. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího …víceAbstract:
This diploma thesis is focused on the marketing mix of a specific company operating in the local environment. The work is divided into four main parts. Objectives and methods of work are devoted to the objectives of the thesis and the research. The theoretical part describes the basic concepts and characteristics related to the topic of the thesis. In the analytical part of the work are analyzed the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
- Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTONNEWTON College a.s.
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program / obor:
Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová