Bc. Lucie Kozelková

Diplomová práce

Marketingová strategie vstupu podniku na nové trhy

Marketing strategy of the company entering new markets
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na marketingový mix konkrétního podniku působícího v lokálním prostředí. Práce je rozdělena na čtyři hlavní části. Cíle a metody práce jsou věnovány cílům diplomové práce a realizovanému výzkumu. V teoretické části jsou popsány základní pojmy a charakteristiky související s tematikou diplomové práce. V analytické části práce jsou provedeny analýzy vnitřního a vnějšího …více
Abstract:
This diploma thesis is focused on the marketing mix of a specific company operating in the local environment. The work is divided into four main parts. Objectives and methods of work are devoted to the objectives of the thesis and the research. The theoretical part describes the basic concepts and characteristics related to the topic of the thesis. In the analytical part of the work are analyzed the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Ing. Sylvia Plottová, Ph.D. MSc
  • Oponent: Ludmila Navrátilová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., Vysoká škola NEWTON