Zavádění kooperativního učení ve výuce – Mgr. Andrea Kalusová
Mgr. Andrea Kalusová
Diplomová práce
Zavádění kooperativního učení ve výuce
Implementing cooperative methods in to teaching
Anotace:
Diplomová práce „Zavádění kooperativního učení ve výuce“ pojednává o postupných krocích i úskalích, se kterými se učitel setká při zavádění kooperativního učení do výuky. Teoretická část se zabývá školstvím a jeho změnami z pohledu vyučujícího a vymezuje základní pojmy pedagogiky jako jsou učení, výuka, vyučování. Podstatnou část této diplomové práce zaujímá kooperativní vyučování, a to jak z pohledu …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to show a possible way how to introduce cooperative learning in education and solve eventual problems that can occur during this difficult procedure. The theoretical part deals with the main pedagogical terms connected to this topic – education, teaching and crucial cooperative learning. In this part of the thesis, there is published my own research that declares the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2008
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/eyykj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
- Vedoucí: doc. Mgr. Jana Kratochvílová, Ph.D.
- Oponent: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Cooperative (E)Learning in the Context of Czech Secondary ELT
Sabina Onderková -
Using cooperative learning in foreign language classes
Kateřina Muchová -
Cooperative Learning in English Classes with a Focus on Speaking
Zuzana Zelinková -
Cooperative learning versus group work in English lessons
Petra KULDOVÁ -
Developing Oral Skills with Cooperative Learning in EFL Classes (A Case Study)
Nikola Hendrichova -
CLIM - cooperative learning in multicultural groups
Eva Humlová -
Pedagogická komunikace ve vyučování.
Petra Podsedníková -
Neverbální komunikace učitele při uplatňování moci ve školní třídě
Martina Dvořáková