Markéta Kohnová

Diplomová práce

Marketing of non-profit organisations

Marketing neziskových organizací
Anotace:
Marketing v neziskových organizacích, jako nedílná součást obchodní strategie a plánu, vždy představoval jedno z klíčových témat. V neziskových organizacích však stále přetrvává určitá zdrženlivost k tomuto tématu a marketing je obvykle vnímán jako něco nepotřebného či dokonce jako plýtvání často omezených finančních prostředků. Tato práce je reakcí na tento náhled a naopak pojednává o důležitosti …více
Abstract:
Marketing has always been a key subject in commercial organisations, being an integral part of the business strategy and plans. In the non-profit sector, there is still a reticence towards the subject, often seen as either unnecessary or even a waste of the often very limited financial resources. As a reaction to that, this work discusses the importance and use of marketing in non-profit organisations …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 4. 2008

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 1. 2009
  • Vedoucí: Zuzana Khendriche Trhlínová
  • Oponent: Lucie Hrusová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/8987

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionalistika a veřejná správa