The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts – Salomeja SATIENE
Salomeja SATIENE
Disertační práce
The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts
The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts
Abstract:
In the recent decades, the profile of contemporary generations of older people has been changing towards more active participation in economic and social processes at the level of the family, community or society at large, which places an increased emphasis on learning to be continued into later life. In the context of this trend, there arises a need for education research to explore the phenomena …víceAbstract:
V posledních desetiletích se profil současných generací seniorů mění směrem k aktivnější účasti na ekonomických a sociálních procesech na úrovni rodiny, komunity nebo společnosti jako celku, což klade zvýšený důraz na to, aby učení mohlo pokračovat pozdních letech života. V souvislosti s tímto trendem vyvstává potřeba pedagogického výzkumu, který by zkoumal udržování nebo získávání kompetencí potřebných …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Mgr. Miroslav Dopita, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SATIENE, Salomeja. The Self-directed Learning of Older Adults in Generativity-based Contexts. Olomouc, 2021. disertační práce (Ph.D.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Education / Education
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva