Bc. Václav Uhlíř

Bakalářská práce

Marketingová komunikace vybraných aktivit programu Erasmus+ ze strany neziskových organizací

Marketing communication of nonprofit organizations on chosen Erasmus+ activities
Anotace:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace vybraných aktivit programu Erasmus+ ze strany neziskových organizací“ je analýza komunikačních nástrojů používaných při propagaci vybraných aktivit programu Erasmus+, kterými jsou výměny mládeže a tréninkové kurzy. První část práce je zaměřena na vymezení marketingu a marketingové komunikace ve vztahu k neziskovému sektoru. Ve druhé části jsou popsány …více
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing communication of nonprofit organizations on chosen Erasmus+ activities” is to analyze marketing instruments used for promotion chosen activities of program Erasmus+, con Youth Exchanges and Training Courses. The first part defines concepts of marketing and marketing communication related to nonprofit sector. In the second part are described projects Youth …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta