Bc. Václav Uhlíř

Bachelor's thesis

Marketingová komunikace vybraných aktivit programu Erasmus+ ze strany neziskových organizací

Marketing communication of nonprofit organizations on chosen Erasmus+ activities
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Marketingová komunikace vybraných aktivit programu Erasmus+ ze strany neziskových organizací“ je analýza komunikačních nástrojů používaných při propagaci vybraných aktivit programu Erasmus+, kterými jsou výměny mládeže a tréninkové kurzy. První část práce je zaměřena na vymezení marketingu a marketingové komunikace ve vztahu k neziskovému sektoru. Ve druhé části jsou popsány …more
Abstract:
The goal of the submitted thesis: “Marketing communication of nonprofit organizations on chosen Erasmus+ activities” is to analyze marketing instruments used for promotion chosen activities of program Erasmus+, con Youth Exchanges and Training Courses. The first part defines concepts of marketing and marketing communication related to nonprofit sector. In the second part are described projects Youth …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2016
  • Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Vladimír Hyánek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta