SCHORNÍK, Markéta. \textit{Význam media relations v marketingové komunikaci firmy}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymq196/.
SCHORNÍK, Markéta. <i>Význam media relations v marketingové komunikaci firmy</i>. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymq196/.
SCHORNÍK, Markéta. Význam media relations v marketingové komunikaci firmy. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymq196/.
@misc{Schornik2015thesis,
AUTHOR = "Schorník, Markéta",
TITLE = "Význam media relations v marketingové komunikaci firmy [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-10-20]",
TYPE = "Bakalářská práce",
SCHOOL = "Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: ",
URL = "https://theses.cz/id/ymq196/",
}
@misc{Schornik2015thesis,
AUTHOR = {Schorník, Markéta},
TITLE = {Význam media relations v marketingové komunikaci firmy},
YEAR = {2015},
TYPE = {Bakalářská práce},
INSTITUTION = {Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {},
URL = {https://theses.cz/id/ymq196/},
URL_DATE = {2024-10-20},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Schorník
| jméno = Markéta
| instituce = Vysoká škola ekonomie a managementu, o.p.s.
| titul = Význam media relations v marketingové komunikaci firmy
| url = https://theses.cz/id/ymq196/
| typ práce = Bakalářská práce
| vedoucí =
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-10-20
| poznámka =
| jazyk =
}}