Návrh gamifikační strategie v mobilní vzdělávací aplikaci – Oliver Jansta
Oliver Jansta
Diplomová práce
Návrh gamifikační strategie v mobilní vzdělávací aplikaci
Design of gamification strategy in a mobile educational application
Anotace:
Diplomová práce se zabývá gamifikací a využitím gamifikačních prvků v mobilní aplikaci k motivování účastníků dlouhodobého školení. Výstupy této práce budou použity pro projekt zaměřený na vývoj mobilní aplikace určené pro podporu kurzů školících firem. Tato aplikace by měla do budoucna fungovat jako platforma i pro další firmy a organizace. Hlavním cílem této práce je vybrání vhodných gamifikačních …víceAbstract:
The diploma thesis deals with gamification and the use of gamification elements in a mobile application whose purpose is the motivation of participants of a long-term training. The output of this thesis will be used for a project focused on the development of a mobile application designed to support the courses of training companies. This application should function as a platform for other companies …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2019
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79847
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2020
- Vedoucí: Václav Oškrdal
- Oponent: Antonín Vacek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Multiplatformní mobilní aplikace pro sledování a sdílení tréninkových plánů s herními prvky
Jan Kudrlička -
Online vzdělávací platforma pro celoživotní učení s prvky gamifikace
Pavel Klammert