Návrh gamifikační strategie v mobilní vzdělávací aplikaci – Oliver Jansta
Oliver Jansta
Master's thesis
Návrh gamifikační strategie v mobilní vzdělávací aplikaci
Design of gamification strategy in a mobile educational application
Abstract:
Diplomová práce se zabývá gamifikací a využitím gamifikačních prvků v mobilní aplikaci k motivování účastníků dlouhodobého školení. Výstupy této práce budou použity pro projekt zaměřený na vývoj mobilní aplikace určené pro podporu kurzů školících firem. Tato aplikace by měla do budoucna fungovat jako platforma i pro další firmy a organizace. Hlavním cílem této práce je vybrání vhodných gamifikačních …moreAbstract:
The diploma thesis deals with gamification and the use of gamification elements in a mobile application whose purpose is the motivation of participants of a long-term training. The output of this thesis will be used for a project focused on the development of a mobile application designed to support the courses of training companies. This application should function as a platform for other companies …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 10. 2019
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/79847
Thesis defence
- Date of defence: 10. 6. 2020
- Supervisor: Václav Oškrdal
- Reader: Antonín Vacek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/79847
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Cross-platform mobile application for remote management of experimental measurements
Jakub Tylich -
Implementation of Mobile Fitness Application
Michal Čížek -
Mobile Application for Sign-language Recognition
Thanh Do Long -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
A Mobile Application for the Administration of the Kentico System
Linda Hansliková -
Test case design for the mobile application Pilulka "Pill"
Alesia Zhiliaeva -
Multiplatformní mobilní aplikace pro sledování a sdílení tréninkových plánů s herními prvky
Jan Kudrlička -
Online vzdělávací platforma pro celoživotní učení s prvky gamifikace
Pavel Klammert