Jiří Fabík
Bakalářská práce
Marketing ve společnosti Thuasne CR
Marketing at Thuasne CR
Anotace:
Cílem bakalářské práce ? Marketing společnosti Thuasne CR? je analyzovat stav a úroveň marketingových aktivit společnosti Thuasne a doporučit opatření pro zlepšení. První část práce je zaměřena na teoretické poznatky z literatury. Praktická část je zaměřena na společnost Thuasne CR, její postavení na trhu, SWOT analýzu současného marketingového mixu. V závěru práce jsou návrhy několika vylepšení marketingových …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis ? Marketing of the Thuasne CR company?, is to analyze the status and level of marketing activities of this company and subsequent recommendations for improvement. First part of the thesis focuses the theoretical knowledge from literature. Practical part of the thesis is dedicated to the company Thuasne CR, its market position, SWOT analysis of the current marketing mix …víceKlíčová slova
Marketing marketingový mix zákazník konkurence zdravotnictví SWOT analýza produkt trh komunikace
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 5. 2013
- Vedoucí: PhDr. Jan ZÁVODNÝ POSPÍŠIL, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Fabík, Jiří. Marketing ve společnosti Thuasne CR. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix ve zdravotnictví
Hana Kudrnová -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingová strategie, marketingový mix, SWOT analýza, uvedení případové studie firmy Biotherapy, s.r.o.
Štěpánka Adamcová -
SWOT analýza firmy se zaměřením na zlepšení komunikace se zákazníkem
Zlata Plouharová -
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
Anežka Dolejšová -
Analýza interní a externí komunikace ve vybraných hotelech
Nikola Klégrová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Analýza komunikace České televize a BBC na online sociálních sítích
Adéla Válková
Název
Vložil
Vloženo
Práva