Andrea Kubová
Master's thesis
Komunikační strategie Hotelu Paříž Praha
Communication Strategy of Hotel Paris Prague
Abstract:
Diplomová práce pojednává o komunikačním mixu Hotelu Paříž Praha. Hlavním cílem diplomové práce je na základě rešerše literatury a vlastního výzkumu navrhnout zlepšení současné komunikační strategie Hotelu Paříž Praha tak, aby přilákal nové věkové segmenty. Pro účely splnění hlavního cíle byly na základě kvantitativního (dotazníkové šetření) a kvalitativního (hloubkové rozhovory) výzkumu provedeny …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the communication mix of the Hotel Paris Prague. The main goal of the diploma thesis is based on a search of literature and own research to propose an improvement of the current communication strategy of the Hotel Paris Prague so that it attracts new age segments. To meet the primary goal, partial strategic analyzes (especially SWOT analysis) were performed based on quantitative …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/85699
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2022
- Supervisor: Přemysl Průša
- Reader: Zuzana Kvítková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85699
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev