Zlepšení User Experience podnikového informačního systému – Bc. Vladimír Krejčí
Bc. Vladimír Krejčí
Diplomová práce
Zlepšení User Experience podnikového informačního systému
Improving User Experience of corporate information system
Abstract:
This thesis deals with improving user experience of enterprise logistics information system. The theoretical part describes the basic user experience principles, methods and processes used in the design of the system. The practical part identifies the system bottlenecks and suggested solutions to them, which are subsequently implemented using wireframes and mockups.Abstract:
Táto diplomová práca sa zaoberá vylepšením user experience (používateľského zážitku) podnikového logistického informačného systému. V teoretickej časti sú popisané základné user experience princípy, metódy a procesy využité pri návrhu tohto systému. V praktickej časti sú ďalej identi kované problematické miesta systému a k ním navrhnuté riešenia, ktoré sú neskôr …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/xxyw2/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 7. 2016
- Vedoucí: Ing. Martin Toncar
- Oponent: doc. Ing. RNDr. Barbora Bühnová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KREJČÍ, Vladimír. \textit{Zlepšení User Experience podnikového informačního systému} [online]. Brno, 2016 [cit. 2023-12-04]. Dostupné z: https://theses.cz/id/ymz13q/. Diplomová práce. Masarykova univerzita, Fakulta informatiky. Vedoucí práce Ing. Martin Toncar.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasarykova univerzita
Fakulta informatikyMagisterský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Služby - výzkum, řízení a inovace
Práce na příbuzné téma
-
Zvukový dizajn v hororových filmoch
Terézia Buková -
Príbeh a proces: Naratívny dizajn v digitálnych hrách
Lukáš Štepanovský -
Level dizajn v RPG hrách s otvoreným svetom
Marek Čierny -
Čo je motion dizajn?
Monika Reháková -
Zvukový dizajn v animovanom filme Rosa & Dara a ich veľké prázdninové dobrodružstvo
Adam Špánik -
Keď sa dizajn stretáva s obyvateľom: Mestské rytmy, plánovanie verejného priestoru a seniori v Brne.
Lýdia Grešáková -
Dizajn a funkcia psychologického prostredia, tzv. „atmosféry“, v médiu digitálnej hry
Katarína Bazelová -
Responzívny dizajn a jeho realizácia v podmienkach konkrétnej spoločnosti
Zdenko Doležal