Kristýna Smičková

Bachelor's thesis

Marketingový mix Lázní Slatinice, a.s.

Marketing mix of Slatinice spa
Anotácia:
Bakalářská práce se bude zabývat marketingovým mixem Lázní Slatinice. V teoretické části budou objasněny základní pojmy z oblasti marketingu. V praktické části bude popsána charakteristika vybrané firmy – Lázně Slatinice, a.s. a realizována analýza vnějších a vnitřních prvků marketingového mixu 7 P (produkt, cena, propagace, distribuce, lidé, procesy, prostředí). Výsledky dílčích analýz jsou poté využity …viac
Abstract:
The aim of bachelory thesis „Marketing mix of company Lázně Slatinice, a.s.“ First part of thesis contains explanation of basic concepts of marketing. In second part of thesis is describe a characteristic of the Lázně Slatinice, a. s. and realized analysis of external and internal elements of the marketing mix 7P (product, price, promotion, place, people, processes, physical environment). Results of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Ludmila Navrátilová, Ph.D.
  • Oponent: Tomáš Hrazdil, externi

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON College a.s., NEWTON College a.s.