Využití sociálních sítí v e-commerce – Andrea Ježková
Andrea Ježková
Bakalářská práce
Využití sociálních sítí v e-commerce
Use of social media in e-commerce
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je představení marketingové komunikace na sociálních sítích e-commerce firmy. Teoretická část vymezuje základní pojmy sociálních sítí a jejich nástroje. Praktická část se zaměřuje na rozbor konkrétních reklam a organických příspěvků a navrhuje možnosti pohledu na marketingové sdělní. Cílem této bakalářské práce je porovnat různé platformy, typy reklam a druhy cílení a vytvořit …víceAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the introduction of marketing communication on social networks of e-commerce companies. The theoretical part defines the basic concepts of social networks and their tools. The practical part focuses on the analysis of specific advertisements and organic posts and suggests ways to look at marketing communications. The aim of this bachelor thesis is to compare different …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/83363
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2021
- Vedoucí: Vilém Sklenák
- Oponent: Antonín Pavlíček
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/83363
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační média a služby
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vysoké školy na sociální síti
Karla Foltisová -
Marketingová komunikace prostřednictvím sociálních sítí
Jan Zimmermann -
Marketingová komunikace ve vybraném podniku s využitím sociálních sítí
Kateřina Frycová -
Sociální média jako nástroj marketingové komunikace vybraného podniku
Natalie Zemanová -
Analýza marketingové komunikace na sociálních sítích vybraného podniku
Barbora Polcarová -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování vybraných sociálních skupin)
Lenka Říhová -
Marketingová komunikace jako nástroj sociální manipulace (problém ovlivňování okrajových sociálních skupin)
Anna Shumeiko