Petra NEDVĚDOVÁ

Bakalářská práce

Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově

(na příkladu cílové skupiny seniorů)

Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce "Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově (na příkladu cílové skupiny seniorů)" bylo popsat a zhodnotit činnosti Klubu seniorů, zanalyzovat zájmy členů Klubu seniorů a navrhnout případná zlepšení. V první kapitole jsem se zabývala knihovnami v rámci odborné literatury, neziskového sektoru a marketingem knihoven. V další kapitole jsem se věnovala popisu historie …více
Abstract:
The aim of my thesis "Marketing in conditions of the Municipal Library in Litvinov (On the example of the target group of seniors)" was to describe and evaluate activities of the Senior Club and to analyze interests of members of the Senior Club and also to suggest possible improvements. In the first chapter I dealt with libraries in connection with the scientific literature, non-profit sector and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Petr Lebeda, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

NEDVĚDOVÁ, Petra. Marketing v podmínkách Městské knihovny v Litvínově. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management