Bc. Tereza Bartůňková

Bakalářská práce

Segmentace trhu a chování cílového zákazníka

The market segmentation and target customer behavior
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na podrobnější pohled na marketingové strategie a taktiky. Konkrétně se zaobírá detailnější strategií marketingového rozhodování. Jedná se o marketingové činnosti, na které je v dnešní době kladen výrazně větší důraz než tomu bylo v minulosti. V teoretické části této práce je uvedeno, jakým způsobem se trhy rozdělují a jak jsou členěny na konktrétní skupiny zákazníků (segmentace …více
Abstract:
The target of the bachelor’s thesis is focused on more detailed view on marketing strategies and tactics. Specifically, it deals with a detailed strategy marketing decision. Those are marketing strategies, which nowadays puts much greater accent on than in the past. In the theoretical part of the thesis is mentioned how markets are fractioned and how the markets are dived into the specific customer …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2015
  • Vedoucí: Ing. Miloslav Vaňák
  • Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace