Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG – Bc. Vendula KRAJČOVÁ
Bc. Vendula KRAJČOVÁ
Diplomová práce
Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG
Project of implementation of brand management in truck tyre division in Continental AG
Anotace:
Diplomový projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik kon-cernu Continental AG se soustředí na vytvoření návrhu manuálu značky Continental pro nákladní pneumatiky. Diplomová práce je rozdělena do dvou základních částí. V teoretické části je proveden rozbor literárních poznatků. Druhá část, praktická, se zabývá analýzou značky, současným manažerským přístupem k řízení značky …víceAbstract:
Diploma project of implementation of brand management in Continental AG focuses on a development of brand manual of brand Continental in the area of truck tyres. Diploma work is divided into two basic parts. There is a study of literary knowledge in theoretical part. The second part, the practical one, analyses actual managerial approach in brand management and brand strategy. The result of the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2006
Zveřejnit od: 1. 5. 2036
Identifikátor:
3661
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2006
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRAJČOVÁ, Vendula. \textit{Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2006. Dostupné z: https://theses.cz/id/ynthm7/.
Jak správně citovat práci
KRAJČOVÁ, Vendula. Projekt implementace brand managementu v divizi nákladních pneumatik koncernu Continental AG. Zlín, 2006. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 01. 05. 2036
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné do 1. 5. 2036
- Po tomto datu bude práce dostupná: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Brand management z pohledu neuromarketingu
Jana Hrušková -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand management značky společnosti Crystalex, CZ
Tereza Červinková -
Brand management značky Schauma
Martina Grauerová -
Brand Management of Tchibo
Marco Hodul -
Brand management vybrané značky
Kateřina Csiriková -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand manuál Two Guys OneCup. s.r.o.
Vojtěch Toman