Význam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka – Lucie JEŘÁBKOVÁ
Lucie JEŘÁBKOVÁ
Bachelor's thesis
Význam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka
Significance of green marketing in customer's decision
Abstract:
Předložená práce je zaměřena na význam green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka, aby pomocí průzkumů zjistila, jak jsou zákazníci v dané problematice informovaní a jaké podněty ovlivňují jejich rozhodování. Základ bakalářské práce tvoří teoretická část, která pojednává o nákupním chování spotřebitelů a jakou roli hraje v oblasti ekologie. Dále se pak zaměřuje na marketingový mix, definuje …moreAbstract:
The presented work is focused on the importance of green marketing concerning customer´s purchasing decisions, using surveys to find out how customers are informed of the issue and what incentives influence their decisions. The basis of the bachelor´s thesis is the theoretical part that deals with consumer´s shopping behavior and the role it plays in the field of ecology. Further it concentrates on …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 5. 2012
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Lenka Králová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
JEŘÁBKOVÁ, Lucie. Význam Green marketingu při nákupním rozhodování zákazníka. Cheb, 2012. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáUniversity of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Vyhodnocení efektivity podnikových online a offline komunikačních aktivit, jejich vliv na nákupní rozhodování zákazníka
Tereza Skolková -
Vliv fotografie na nákupní rozhodování zákazníka e-shopu
Sára Ondrášová -
Psychologický vliv reklamy na nákupní rozhodování zákazníka
Alexandra Blajerová -
Nákupní rozhodování zákazníka ve vybraném oděvním řetězci se zaměřením na fast fashion
Markéta Ježková -
Psychologické aspekty ovlivňující nákupní rozhodování zákazníka
Olga Kotyzova -
Novodobé nákupní chování zákazníka a jak jej ovlivnit marketingovými aktivitami firmy ITS, s. r. o
Ivan Černík -
Vlivy působící na nákupní rozhodování zákazníků u elektronických zařízení v souvislosti s COVID-19
Denis Kupr -
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
Michal Jánošík