Bc. Irena Navrátilová, DiS.

Bakalářská práce

Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy

PR tools as an integral part of communication strategy of company
Anotace:
V práci je popsána Public relations, její metody, nástroje, vymezení tohoto oboru, jeho dělení, historie a vývoj v České republice. Uvádím zde klíčové nástroje, které jsou velmi důležité pro plánování komunikační strategie firmy. Plánování komunikace je zásadní vzhledem k vybraným skupinám zákazníků, které je třeba oslovit. Dle výsledků komunikace vybrané firmy navenek je provedena analýza zpráv, které …více
Abstract:
In bachelor work Public relations field is described, its methods, tools, definition of this field and its division, history and develepment in the Czech republic. I present key tools, which are very important for planning of firm communication strategy. The planning of communication is essential regarding selected groups of customers, who there is a need to adress. According to results of outwardly …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
  • Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní