Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy – Bc. Irena Navrátilová, DiS.
Bc. Irena Navrátilová, DiS.
Bakalářská práce
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
PR tools as an integral part of communication strategy of company
Anotace:
V práci je popsána Public relations, její metody, nástroje, vymezení tohoto oboru, jeho dělení, historie a vývoj v České republice. Uvádím zde klíčové nástroje, které jsou velmi důležité pro plánování komunikační strategie firmy. Plánování komunikace je zásadní vzhledem k vybraným skupinám zákazníků, které je třeba oslovit. Dle výsledků komunikace vybrané firmy navenek je provedena analýza zpráv, které …víceAbstract:
In bachelor work Public relations field is described, its methods, tools, definition of this field and its division, history and develepment in the Czech republic. I present key tools, which are very important for planning of firm communication strategy. The planning of communication is essential regarding selected groups of customers, who there is a need to adress. According to results of outwardly …víceKlíčová slova
vztahy s veřejností mediální analýza krizová komunikace společenská odpovědnost firem korporátní témata produktová témata tonalita zákaznické vnímání značky trh mobilních operátorů public relations medial analysis crisis communcations corporate social responsibility corporate topics product topics ton of voice brand perception market of mobile operators
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/vuxun/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2018
- Vedoucí: PhDr. Adolf Vodrážka
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Regulace roamingu v EU a jeji dopad na telekomunikační trh v ČR
Pavla Nováková -
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Zuzana Kubátová -
Český trh mobilních operátorů očima Ronalda Coase
Tereza Benešová -
Dopad regulací na trh elektronických komunikací
Michal Jandl -
Návrh regulačních opatření na trhu mobilních operátorů
Ekaterina Pologotina -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Oligopolní konkurence na trhu mobilních operátorů
Gennadii Tcybin