Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy – Bc. Irena Navrátilová, DiS.
Bc. Irena Navrátilová, DiS.
Bachelor's thesis
Nástroje PR jako nedílná součást komunikační strategie firmy
PR tools as an integral part of communication strategy of company
Abstract:
V práci je popsána Public relations, její metody, nástroje, vymezení tohoto oboru, jeho dělení, historie a vývoj v České republice. Uvádím zde klíčové nástroje, které jsou velmi důležité pro plánování komunikační strategie firmy. Plánování komunikace je zásadní vzhledem k vybraným skupinám zákazníků, které je třeba oslovit. Dle výsledků komunikace vybrané firmy navenek je provedena analýza zpráv, které …moreAbstract:
In bachelor work Public relations field is described, its methods, tools, definition of this field and its division, history and develepment in the Czech republic. I present key tools, which are very important for planning of firm communication strategy. The planning of communication is essential regarding selected groups of customers, who there is a need to adress. According to results of outwardly …moreKeywords
vztahy s veřejností mediální analýza krizová komunikace společenská odpovědnost firem korporátní témata produktová témata tonalita zákaznické vnímání značky trh mobilních operátorů public relations medial analysis crisis communcations corporate social responsibility corporate topics product topics ton of voice brand perception market of mobile operators
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/vuxun/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2018
- Supervisor: PhDr. Adolf Vodrážka
- Reader: PhDr. Marek Matějka
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Proč na trh nevstoupil čtvrtý operátor? Analýza telekomunikačního trhu v České republice v roce 2022
Kryštof Chaloupka -
Regulace roamingu v EU a jeji dopad na telekomunikační trh v ČR
Pavla Nováková -
Analýza efektu regulace na trh mobilních operátorů v ČR
Zuzana Kubátová -
Český trh mobilních operátorů očima Ronalda Coase
Tereza Benešová -
Dopad regulací na trh elektronických komunikací
Michal Jandl -
Návrh regulačních opatření na trhu mobilních operátorů
Ekaterina Pologotina -
VÝVOJ TRHU TELEKOMUNIKACÍ V ČR – MOŽNOSTI OVLIVNĚNÍ LIBERALIZACE TRHU VSTUPEM MOBILNÍHO VIRTUÁLNÍHO OPERÁTORA
Erika Horecká -
Oligopolní konkurence na trhu mobilních operátorů
Gennadii Tcybin