Ing. Maralmaa Anand

Diplomová práce

Wine Marketing

Wine Marketing
Anotace:
This research aims to investigate the current situation of the wine market in Mongolia and examine the social media marketing impact on wine buyers’ purchase decisions. Secondary data analysis was used to analyse the Mongolian wine market and current marketing strategies. The survey was primarily collected from randomly selected 172 Mongolian wine consumers. Data collected from the survey questionnaire …více
Abstract:
This research aims to investigate the current situation of the wine market in Mongolia and examine the social media marketing impact on wine buyers’ purchase decisions. Secondary data analysis was used to analyse the Mongolian wine market and current marketing strategies. The survey was primarily collected from randomly selected 172 Mongolian wine consumers. Data collected from the survey questionnaire …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Dušan Mladenović, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Bc. Michal Ďuriník, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management