Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení – Bc. Martina Kissová
Bc. Martina Kissová
Bachelor's thesis
Využití reklamní fotografie v současném pojetí marketingových sdělení
Utilization of Marketing Photography in the Current Concept of Marketing Communication
Abstract:
Bachelor thesis 'Utilization of Advertising Photography in the current concept of Marketing Communication' deals with the role of photography in marketing. Nowadays, photography is used almost in every aspect of our lives, probably much more than ever before, also thanks internet. History of photography is very important part and its beginnings in different types of society helps us to understand how …moreAbstract:
Bakalárska práca „Využitie reklamnej fotografie v súčasnom pojatí marketingových posolstiev“ pojdenáva o význame fotografie v marketingu. V dnešnej dobe je fotografia súčasťou nášho každodenného života pravdepodobne viac než kedykoľvek predtým i vďaka internetu. Vznik fotografie a jej postupné začleňovanie do rôznych oblastí spoločenského diana, nám pomáha lepšie pochopiť, aký veľký výnam jej objav …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 3. 6. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/era6b/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2016
- Supervisor: PhDr. Marek Matějka
- Reader: PhDr. Slavomír Paravičiny
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Objectification of Women in Fashion and Advertising Photography
Varvara Gorbunova -
Konzumerismus a alternativní konzumní chování
Tereza MOUDRÁ -
Grafik a fotograf Antonín Pánek
Michaela Michalíková