Ing. Jan Preiss
Bakalářská práce
Marketing vzdělávací instituce
Marketing of educational institution
Anotace:
V současnosti je marketing podstatnou součástí organizací nejen v komerčním sektoru, ale i v ostatních odvětvích. I vzdělávací instituce využívají prvky marketingu ke komunikaci s okolím ve snaze udržet se v povědomí veřejnosti. Bakalářská práce je psána na téma „Marketing vzdělávací instituce“. Měla za úkol zjistit, jakým způsobem Střední odborná škola podnikatelská, s.r.o. využívá marketingové nástroje …víceAbstract:
At the present marketing isn´t only an important part of organizations in the commercial sector, but it became an important part in other sectors, too. Even the educational institutions use marketing tools for communication with environs in an effort to keep awareness of the public. The subject of my bachelor thesis deals with marketing of an educational institution. The main goal was to find out, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r4lnv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Jana Goldbergerová
- Oponent: Ing. Jana Vostrá
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Marketing Mix of the Hotel "U Lišky"
Anastassiya Issakova -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
The Effect of Marketing Mix, Consumer’s Characteristics and Psychological Conditions Toward Purchase Intention of Gucci Among the Millennials in Czechia
Vladyslava Molodzinovska -
An Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of Sadlon Technologies s.r.o.
Monika Klasovitá -
The Analysis and Improvement of the Marketing Communications Mix of POLÁK WINERY, s.r.o.
Mário Polák -
An Analysis of the Marketing Communications Mix of the Czech Company Elektro Euro Plus in order to Increase Competitiveness
Radim Janyš