Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání – Bc. Petra Laubová
Bc. Petra Laubová
Diplomová práce
Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání
The Classroom Psychosocial Environment in Preschool Education
Anotace:
Tématem diplomové práce jsou psychosociální podmínky ve třídě v předškolním vzdělávání. Cílem tohoto kvalitativního výzkumu je analyzovat vybrané faktory v práci učitelky, které ovlivňují psychosociální podmínky třídy mateřské školy ve vztahu k dětem. V teoretické části práce jsou sumarizovány poznatky týkající se psychosociálních podmínek a sociální interakce a komunikace učitelky s dětmi předškolního …víceAbstract:
The topic of the thesis is psychosocial environment in the classroom in preschool education. The aim of this qualitative research is to analyze selected factors in the work of the teacher that influence the psychosocial environment of the kindergarten class in relation to children. The theoretical part summarizes the knowledge concerning psychosocial environment and social interaction and communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Laubová, Petra. Psychosociální podmínky třídy v předškolním vzdělávání. Zlín, 2020. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíMagisterský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogika předškolního věku
Práce na příbuzné téma
-
Pracovní podmínky sociálních pracovníků v organizacích
Martina SMOLÍKOVÁ -
Děti v předškolním vzdělávání jako specifická sociální skupina
Hana NOVÁČKOVÁ -
Konceptualizace psychosociální (psychické) první pomoci v sociální práci a výzkumu
Bianka HUDCOVÁ -
Význam informovanosti o osobách s Alzhaimerovou chorobou jak předpoklad komunikace a sociální interakce s osobami pečujícími
Andrea Plisková -
Sociální komunikace a interakce u žáka s Aspergerovým syndromem v prostředí střední školy
Monika Modráčková -
Komunikace na sociálních sítích: Online interakce partnera a nespokojenost ve vztahu
Markéta Chumchalová -
Specifika kolaborativní imerzivní virtuální reality z hlediska interakce a komunikace uživatelů
Aneta Pelánová -
Dítě s poruchou autistického spektra ve speciální třídě mateřské školy, možnosti rozvoje dítěte v oblasti komunikace, sociální interakce a hry
Miroslava Havlíková