Využití sugestivní terapie u studentů s vyšším stupněm neuroticismu – Klára KLUČINOVÁ, DiS.
Klára KLUČINOVÁ, DiS.
Bachelor's thesis
Využití sugestivní terapie u studentů s vyšším stupněm neuroticismu
Use of suggestive therapy in students with higher level of neuroticism
Abstract:
Tématem této bakalářské práce je využití sugestivní terapie u vysokoškolských studentů s vyšším stupněm neuroticismu ke snížení projevů neurotické symptomatologie. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část je členěna do třech hlavních kapitol, jež zahrnují problematiku neuroticismu, charakteristiku neurotických poruch, včetně klasifikace, etiologie a terapie …moreAbstract:
The subject of this bachelor thesis is the use of suggestive therapy in university students with higher degree of neuroticism in order to reduce the symptoms of neuroticism. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical part. The theoretical part is divided into three main chapters which include the problematics of neuroticism, characteristics of neurotics disorders including …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Doc. PhDr. Jana Miňhová, CSc.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
KLUČINOVÁ, Klára. Využití sugestivní terapie u studentů s vyšším stupněm neuroticismu . Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Pedagogy / Psychology in Education