Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování – Ondřej Holík
Ondřej Holík
Bachelor's thesis
Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování
Design of Analytical CRM for Decision Purposes
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou datové analýzy a dolování znalostí z dat v kontextu řízení vztahů se zákazníky. Konkrétně se soustředí na oblast hodnotového segmentování zákazníků. Na základě metod dolování dat byl v rámci práce vytvořen analytický nástroj na podporu rozhodování v obchodních záležitostech, který využívá funkcionalit tabulkového kalkulátoru Microsoft Excel, programovacího jazyka …moreAbstract:
This thesis deals with data analysis and knowledge discovery in databases in terms of customer relationship management. More specifically, it focuses on customer segmentation based on customer value. Based on data mining methods, an analytical CRM tool for decision purposes has been designed and created using Microsoft Excel, Python programming language and analytical methods used for segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/s3suq/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 6. 2020
- Supervisor: Ing. Mgr. Michal Krčál, Ph.D.
- Reader: Ing. Peter Aláč
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HOLÍK, Ondřej. \textit{Návrh analytické nadstavby CRM systému pro podporu rozhodování}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2020. Available from: https://theses.cz/id/yp6566/. [citováno 2024-04-24]
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Business Informatics / Business Informatics
Theses on a related topic
-
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Samuel Trstenský -
Návrh informační podpory pro procesy řízení vztahu se zákazníkem
Max Vagner -
Výzkum efektivnosti procesů řízení vztahů se zákazníky v současném konkurenčním prostředí maloobchodních řetězců se značkovou kosmetikou se zaměřením na stabilizaci pozice společnosti
František Řiský -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Valeriya Sementsova -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Milena Osipova -
Řízení vztahu se zákazníky v oblasti realitních služeb
Michaela Kratochvilová -
Řízení vztahu se středně movitými klienty ve vybrané bance
Lucie Sobotková -
Řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti ABC
Jana Sošková