Lucie ZELENKOVÁ
Bachelor's thesis
Emoce v reklamě
Emotions in advertising
Abstract:
Tématem práce je působení emocí v reklamě. Emoce jsou zde charakterizovány, uvedeny jejich příklady a popis jejich ovlivňování některých z psychických procesů. Dále se autorka věnuje popisu marketingu, komunikačního mixu a konkrétně pak reklamy a využití emocí v reklamních sděleních. Hlavním cílem práce je zjištění nejefektivnějších emocí z hlediska působení na spotřebitele v rámci reklamy. Pro tento …moreAbstract:
The theme of the thesis is the effect of emotions in advertising. Emotions are firstly characterized, their examples and description of their influence of some of the psychological processes are stated. Furthermore, the author is devoted to the description of marketing, communication mix and specifically advertising and the use of emotions in advertising messages. The main objective of the thesis is …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2020
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ZELENKOVÁ, Lucie. Emoce v reklamě. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Retail Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková