Analýza letákové podpory prodeje hypermarketů – Tomáš Sládeček
Tomáš Sládeček
Bakalářská práce
Analýza letákové podpory prodeje hypermarketů
Leaflet Sales Promotion Analysis in the Hypermarkets
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza letákové podpory prodeje hypermarketů. Objektem analýzy jsou tištěné letáky pěti hypermarketů s největšími tržbami v České republice, kterými jsou Kaufland, Tesco, Interspar, Globus a Albert hypermarket. Analýza je založena na metodě „studia písemných dokumentů“. Na základě dostupných informací a shromážděných dat o struktuře letáků vybraných hypermarketů je zhodnocená …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is leaflet sales promotion analysis in the hypermarkets. The objects of the analysis are printed leaflets of the five hypermarkets with the greatest sales in the Czech Republic, which is Kaufland, Tesco, Interspar, Globus and Albert hypermarket. The analysis is based on method of ‘study of written document‘. The hypermarkets leaflet sales promotion is evaluated in the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2014
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/102612
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Petra Krbová
- Oponent: Vojtěch Spáčil
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod