Ing. Marcela Nekutová

Diplomová práce

Strategie expanze firmy Proman s.r.o. na nové trhy

Proman business expansion strategy into new markets
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategii vstupu firmy na nový zahraniční trh. V práci je analyzována firma, její interní a externí prostředí, včetně finanční situace. Řeší se zde i analýza strategických trhů a výběr cílového trhu. Pro cílový trh je nakonec určena strategie vstupu na nový tržní segment, vybrána vhodná forma vstupu a navrženy kroky a opatření, které bude při vstupu nezbytné učinit.
Abstract:
Thesis is focused on business expansion strategy for a new foreign market. In work is analyzed the company, its internal and external situation, including the financial situation. Addresses are also a strategic markets analysis and selection of target market. For the target market is finally determined strategy of entry into the new market segment, selected the appropriate entry form and the proposed …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
  • Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Nekutová, Marcela. Strategie expanze firmy Proman s.r.o. na nové trhy. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera

Univerzita Pardubice

Dopravní fakulta Jana Pernera

Magisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika