Strategie expanze firmy Proman s.r.o. na nové trhy – Ing. Marcela Nekutová
Ing. Marcela Nekutová
Diplomová práce
Strategie expanze firmy Proman s.r.o. na nové trhy
Proman business expansion strategy into new markets
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na strategii vstupu firmy na nový zahraniční trh. V práci je analyzována firma, její interní a externí prostředí, včetně finanční situace. Řeší se zde i analýza strategických trhů a výběr cílového trhu. Pro cílový trh je nakonec určena strategie vstupu na nový tržní segment, vybrána vhodná forma vstupu a navrženy kroky a opatření, které bude při vstupu nezbytné učinit.Abstract:
Thesis is focused on business expansion strategy for a new foreign market. In work is analyzed the company, its internal and external situation, including the financial situation. Addresses are also a strategic markets analysis and selection of target market. For the target market is finally determined strategy of entry into the new market segment, selected the appropriate entry form and the proposed …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 6. 2009
- Vedoucí: Ing. Jindřich Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nekutová, Marcela. Strategie expanze firmy Proman s.r.o. na nové trhy. Pardubice, 2009. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní inženýrství a spoje / Dopravní management, marketing a logistika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie expanze českých podniků na trhy východní Afriky v oblasti služeb
Ondřej Zámečník -
Příprava e-shopu na expanzi na nový trh
David Lipka -
Strategie expanze podniku na zahraniční trh
Jan ŠLEHOVR -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Karolína Vítková -
Návrh strategie expanze na zahraniční trh
Ondřej Sova -
Návrh nové strategie expanze na kazašský trh pro české společnosti, nabízející produkty v oblasti těžebního průmyslu.
Kristýna Mináriková -
Strategie expanze české firmy na vybraný zahraniční trh
Petr Dlouhý -
Návrh strategie expanze leteckého dopravce na holandský trh
Tomáš Balák