Bc. Petra GAWLASOVÁ

Master's thesis

Mentoring v podmínkách české školy

Mentoring in czech education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá mentorem a jeho prací, konkrétně se jedná o případovou studii jedné základní školy, kde působí několik mentorů. Cílem práce bylo popsat, jak se z učitelů stávají mentoři, a jaká byla jejich motivace, aby se jimi stali. Jakou vidí budoucnost mentoringu a jaké jsou jeho překážky. Práce je rozdělena na teoretickou a empirickou část. Empirická část je případovou studií školy a …more
Abstract:
The thesis deal with mentor and his job. It is a case study of one primary school, where four mentors work. The aim is to determine how teachers become mentors. What is their motivation to become mentors. What are their thought on future of mentoring and what are barriers of mentoring. The thesis is devided into a theoretical and empirical part. Empirical part is a case study of a school using the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 4. 2019
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 5. 2019
  • Supervisor: Mgr. MgA. Žaneta Šimlová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

GAWLASOVÁ, Petra. Mentoring v podmínkách české školy. Ostrava, 2019. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakulta

University of Ostrava

Pedagogical Faculty

Master programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools