Tereza Magdalena TESAŘOVÁ

Bakalářská práce

Reklama a její působení na spotřebitele

Advertising and its effects on consumer
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivu reklamy na náhodný vzorek lidské veřejnosti a vlivu zvolených reklam využívajících emoční apely na vybrané respondenty. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. V teoretické části autorka definuje pojem reklama, tato část se zabývá zejména zařazením reklamy do složek komunikačního mixu, významem barev v reklamě, popisem reklamních …více
Abstract:
The Bachelor thesis deals with the research of the influence of advertising on a random sample of the public and the influence of the selected advertisements using emotions on the selected respondents. The thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. In the theoretical part, the author defines the concept of advertising, deals with the inclusion of advertising in the components …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TESAŘOVÁ, Tereza Magdalena. Reklama a její působení na spotřebitele. Plzeň, 2018. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností