Bc. Petra Dvořáková

Diplomová práce

Strategické chování elektronických obchodů z pohledu zákazníka

Strategic behaviour of e-shops from the customer´s point of view
Anotace:
Hlavním cílem diplomové práce je vyhodnotit strategickou pozici vybraných elektronických obchodů zaměřených na online prodej módního a doplňkového zboží, a to na základě jejich strategického chování z pohledu zákazníka. V teoretické části práce je věnována pozornost elektronickému obchodování, jeho vývoji a současným trendům, dále strategickému managementu a online nákupnímu chování zákazníka. Praktickou …více
Abstract:
The main aim of the thesis is to evaluate the strategic position of selected e-shops focused on online sales of fashion and accessory goods, based on their strategic behavior from the customer's perspective. In the theoretical part, attention is paid to e-commerce, its development and current trends, strategic management and online shopping behavior of customers. The practical part of the thesis consists …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
  • Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií