Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu – Bc. Denisa Karlová
Bc. Denisa Karlová
Master's thesis
Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu
Proposal of Marketing Communication Strategy of the Company on Instagram
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na marketingovou komunikační strategii na sociální síti Instagram. Zaměřuje se na tvorbu, hodnocení a optimalizaci komunikační strategie. Instagram je velice populárním marketingovým nástrojem dnešní doby a vyznačuje se soustavně a dynamicky měnícím se prostředím. V dnešní době již existuje několik zaručených postupů a faktů, které dokážou firemní komunikaci na Instagramu …moreAbstract:
The thesis deals with marketing communication on the social network Instagram. Thesis focuses on the optimization, development, and evaluation of the communication strategy. Instagram is popular marketing tool nowadays and is typical by its constantly and dynamically changing environment. Today, there are already several guaranteed approaches and facts, that can effectively support communication of …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 5. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Karlová, Denisa. Návrh marketingové komunikační strategie firmy na Instagramu. Liberec, 2021. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Business Administration / Marketing and International Trade
Theses on a related topic
-
Online marketingová strategie vybraného podniku
Eliška Konečná -
Návrh online marketingové strategie firmy s ohledem na etické aspekty
Ladislav Hanek -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Online marketing kulturního sektoru. Návrh online marketingové strategie vybraného divadla
Olga Havlíčková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Sára Molíková -
Online marketingová strategie vybraného podniku
Barbora Dědourková -
Online marketingová strategie sociální sítě LinkedIn pro B2B
Lukáš Peteráč -
Online marketingová strategie start-upu
Gabriela Jánová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights