Bc. Edita Koňárková

Diplomová práce

Zefektivnění on-line marketingových nástrojů konkrétní instituce

Streamlining online marketing tools specific institutions
Anotace:
Předmětem diplomové práce je zefektivnění on-line marketingových nástrojů společnosti EUROFORM a.s. Práce se skládá ze tří částí a to teoretické, praktické a návrhové. Objasnění možnosti postupu je úkolem teoretické části, tyto postupy jsou aplikovány v praktické části. Úkolem části praktické je zhodnotit situaci společnosti v oblasti marketingových komunikací především on-line marketingu. S pomocí …více
Abstract:
The subject of this thesis is to streamline online marketing tools company EUROFORM Inc. The work consists of three parts: the theoretical, practical and design. Clarification advancement opportunities is the task of the theoretical part, these procedures are applied in the practical part. The task of the practical part is to evaluate the situation of the company in the field of marketing communications …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Josef Zapletal

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting