Quynh Chau Ngo

Bachelor's thesis

Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee

Exploring the factors that impact consumers‘ online shopping behaviour in Vietnam: The case of Shopee
Anotácia:
The main objective of this thesis is to explore the factors that impact consumers’ online shopping behaviour in Vietnam. In addition, the thesis also analyses various ways how e-commerce sites attract and reach their customers. Therefore, the methodology will be qualitative research which includes data from in-depth interviews with Vietnamese consumers who have online shopping experiences via e-commerce …viac
Abstract:
The main objective of this thesis is to explore the factors that impact consumers’ online shopping behaviour in Vietnam. In addition, the thesis also analyses various ways how e-commerce sites attract and reach their customers. Therefore, the methodology will be qualitative research which includes data from in-depth interviews with Vietnamese consumers who have online shopping experiences via e-commerce …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2022
  • Vedúci: Efthymia Kottika
  • Oponent: Miroslav Karlíček

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/85303

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management

Práce na příbuzné téma