Lucie JAKUBKOVÁ

Bakalářská práce

Srovnání přístupů k učení u studentů prezenční a kombinované formy studia na vysoké škole

The comparison of approaches to learning between high school full-time students and part-time students
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na srovnání přístupů k učení u studentů prezenčního a kombinovaného studia na vysoké škole. Přístup k učení kombinuje studentovu strategii učení a jeho motivaci k učení. Teoretická část je rozdělena do deseti kapitol, ve kterých mapujeme v odborné literatuře teorie strategie učení, taktik učení, přístupů k učení, pojetí učení, styly učení a motivaci k učení. Výzkumná část …více
Abstract:
The thesis is focused on a comparison of approaches to learning in students and a combined full-time study at university. Access to learning combines students' learning strategies and motivation for learning. The theoretical part is divided into ten chapters, which maps a theory of literature learning strategies, tactics, learning, approaches to learning, concept learning, learning styles and motivation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 4. 2012
Zveřejnit od: 10. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 5. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

JAKUBKOVÁ, Lucie. Srovnání přístupů k učení u studentů prezenční a kombinované formy studia na vysoké škole. Ostrava, 2012. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 10.4.2012

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 10. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakulta