Bc. Daniel Borůvka
Master's thesis
Trh s pivem v ČR
The beer market in The Czech Republic
Abstract:
Předmětem této diplomové práce je provést mikroekonomickou analýzu vývoje trhu s pivem v ČR. První část práce zachycuje historii pivovarnictví. Následující část práce je věnována statistické analýze spotřeby piva, celkového výstavu piva a dalších statistických ukazatelů. Třetí část práce se zaměřuje na mikroekonomickou analýzu soustředěnou na poptávku po pivu, nejvýznamnější producenty piva a jejich …moreAbstract:
The aim of this diploma thesis is to realize microeconomic analysis of development of the beer market in the Czech Republic. The first part of thesis describes history of brewing. The following part of thesis is dedicated to statistic analysis of consumption of beer, total produce of beer and another statistic indicators. The third part of thesis focuses on the microeconomic analysis of demand of beer …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2018
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Jolana Volejníková, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Borůvka, Daniel. Trh s pivem v ČR. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Enterprise Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Adam Kulík -
Vliv chráněného zeměpisného označení České pivo na ekonomickou situaci pivovarů v ČR
Denisa Bartoňová -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská -
Kritická analýza vstupu společnosti na německý trh a porovnání s analýzou expanze společnosti na polský trh
Roman Novák