Bc. Daniel Borůvka
Diplomová práce
Trh s pivem v ČR
The beer market in The Czech Republic
Anotace:
Předmětem této diplomové práce je provést mikroekonomickou analýzu vývoje trhu s pivem v ČR. První část práce zachycuje historii pivovarnictví. Následující část práce je věnována statistické analýze spotřeby piva, celkového výstavu piva a dalších statistických ukazatelů. Třetí část práce se zaměřuje na mikroekonomickou analýzu soustředěnou na poptávku po pivu, nejvýznamnější producenty piva a jejich …víceAbstract:
The aim of this diploma thesis is to realize microeconomic analysis of development of the beer market in the Czech Republic. The first part of thesis describes history of brewing. The following part of thesis is dedicated to statistic analysis of consumption of beer, total produce of beer and another statistic indicators. The third part of thesis focuses on the microeconomic analysis of demand of beer …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jolana Volejníková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Borůvka, Daniel. Trh s pivem v ČR. Pardubice, 2018. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti Pivo Hostivar, a.s.
Adam Kulík -
Vliv chráněného zeměpisného označení České pivo na ekonomickou situaci pivovarů v ČR
Denisa Bartoňová -
Pivovary a minipivovary v Kraji Vysočina, regionálně geografická analýza
Martin Drdla -
Malé pražské pivovary v cestovnom ruchu
Patrícia Olgyayová -
Marketingová analýza podniku Pivovary Staropramen a.s.
Martin Dráha -
Vstup firmy na zahraniční trh. Případová studie expanze e-shopu na německý trh
Filip Švabovský -
Pracovní trh České republiky v kontextu zahraniční pracovní síly (Pracovní trh zahraničních osob v ČR)
Luboš Zíka -
Metody vstupu na zahraniční trh se zaměřením na švédský trh
Nikola Chalupská