Bc. Michal Matula

Bakalářská práce

Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej ištitúcie a ich vnímanie klientmi

Marketing analysis of communication mix tools of selected financial institution and its perceptions of clients
Abstract:
Subject of bachelor thesis Marketing analysis of devices by communication mix of choosen financial institution and its clients‘ perception was to clarify words such as marketing communications, its process and gist, communication mix and its devices. Bachelor thesis consists of 3 chapters. The first part explains what the marketing communications and its process is. The second part explains what the …více
Abstract:
Cieľom bakalárskej práce s názvom Marketingová analýza nástrojov komunikačného mixu vybranej finančnej inštitúcie a ich vnímanie klientmi, bolo ozrejmiť si pojmy ako napr. marketingová komunikácia, jej proces a podstata, komunikačný mix a jeho nástroje. Bakalárska práca pozostáva z 3 kapitol. V prvej kapitole sme sa venovali marketingovej komunikácii a jej procesom. V druhej časti sme rozoberali komunikačný …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 3. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Eva Poliačiková, PhD.
  • Oponent: Ing. Oto Košík, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS, Bankovní institut vysoká škola SK