Online vzdělávací kurzy jako podnikatelská příležitost – Jan Žežulka
Jan Žežulka
Diplomová práce
Online vzdělávací kurzy jako podnikatelská příležitost
Online education courses as a business opportunity
Anotace:
Cílem této diplomové práce bylo analyzovat český trh online vzdělávání ve formě videa a zhodnotit, zda je z pohledu lektora podnikatelsky zajímavé vytvořit online video kurz na některém z komerčních portálů. V práci byly analyzovány portály Seduo, VímVíc, Naučmese a Kurzy pro radost. Následně byly provedeny rozhovory s lektory nejúspěšnějších dvou kurzů na každém portálu. Výsledné doporučení pro lektory …víceAbstract:
The aim of this master thesis was to analyze the Czech market of online video courses and evaluate if it is (from instructor´s perspective) attractive to create an online video course based on one of the commercial platforms. There were four Czech platforms used for the purpose of this analysis - Seduo, VímVíc, Naučmese and Kurzy pro radost. In the second part of this thesis there were conducted few …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71469
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 9. 2017
- Vedoucí: Michal Andera
- Oponent: Jan Mareš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71469
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zaměstnanců při online vzdělávání
Lucie Satrapová -
Masivní otevřené online kurzy (MOOC) jako součást digitální transformace trhu vzdělávaní
Jan Vilimovský -
Využití online vzdělávací platformy v nadnárodní technologické společnosti
Kristýna Kvizdová -
Organizace univerzitních online kurzů: od propozic k pracovním pozicím
Dominika Šolcová -
COVID-19 as an existential and educational crisis: A mixed methods study on online learning experiences of foreign students in Brno
Sithabiso Moyo -
The approaches and methods used during online teaching: developing speaking skills
Pavlína Jabůrková -
Analysis of Online Teaching and Learning
Kateřina Gallusová -
Forwardový směnný kurz a jeho predikční schopnost pro očekávaný spotový kurz (empirická analýza)
Daniel Hrenák