Andrea Brayerová
Bakalářská práce
Customer experience
Customer experience
Abstract:
This bachelor's thesis discusses the concept of Customer experience and analyses current status of customer experience in the chosen company based on a method mystery shopping. The goal of this bachelor's thesis is to design possible measures that will lead to great customer experience in the chosen company. The theoretical part deals with findings about Customer experience and mystery shopping. The …víceAbstract:
Bakalárska práca sa zaoberá konceptom Customer experience a zhodnotením aktuálneho stavu Customer experience v konkrétnom podniku na základe metódy mystery shopping. Cieľom bakalárskej práce je navrhnúť opatrenia na zlepšenie Customer experience vo vybranom podniku. Teoretická časť sa zaoberá základnými poznatkami z oblasti Customer experience a mystery shopping. V praktickej časti práce bude dokumentovaný …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/h9iqf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Petr Mikuš, Ph.D.
- Oponent: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Livia Tribulová -
KVALITA SLUŽIEB UBYTOVACIEHO ZARIADENIA
Jakub Nosek -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Experience
Veronika Kundrtová -
Meranie zákazníckej skúsenosti (CX) v službách
Romana Gaňová -
Using Customer Feedback for Improvements in Customer Experience Management
Jayesh Rane -
Integration of Voice of Customer into Customer Experience Measurement
Lucie Šperková -
Customer Experience
Matej Sršeň