Identifikace postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu – Yekaterina Kozyreva
Yekaterina Kozyreva
Bakalářská práce
Identifikace postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu
Identification of attitudes to unwrapped shopping for a selected group of respondents from the Czech Republic and Kazakhstan
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá identifikací postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu. V teoretické části jsou vymezeny pojmy jako obal, koncept Zero Waste, bezobalové nakupování, generace „Z“. Ve druhé kapitole jsou stanoveny cíle a metodika práce, je zmíněn průběh dotazníkového šetření, a výsledky, které jsou uvedeny v praktické části této bakalářské práce …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the identification of attitudes to non-packaging shopping in a selected group of respondents from the Czech Republic and Kazakhstan. The theoretical part defines concepts such as packaging, the concept of Zero Waste, packaging shopping, the "Z" generation. The second chapter sets out the objectives and methodology of the work, mentions the course of the questionnaire …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KOZYREVA, Yekaterina. \textit{Identifikace postojů k bezobalovému nakupování u vybrané skupiny respondentů z ČR a Kazachstánu}. Online. Bakalářská práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/yq7j60/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování generace Y
Emília Povýšilová -
Chování spotřebitele při nákupu v bezobalových prodejnách
Marek Brodský -
Spotřebitelské postoje a preference generací Y a Z v rámci obchodního konceptu "bez obalu"
Vladimíra Kaplanová -
Bezobalové nakupování u vybrané skupiny spotřebitelů
Pavlína Vojtíšková -
Spotřebitelské preference a postoje v oblasti alternativních forem nákupu „bez obalu“
Dominika Doksanská -
Spotřebitelské postoje a preference v kontextu zero waste a maloobchodního konceptu bez obalu
Alžběta Klapálková -
Bez obalu - alternativní chování spotřebitele mimo dosah běžných statistických šetření
Nikola KLIKOVÁ -
Attitudes towards sustainability: consumer behaviour of Generation Z in tourism
Valeriya Alexanderova
Název
Vložil
Vloženo
Práva