Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin – Václav Dedek
Václav Dedek
Diplomová práce
Typologie postojů vybraných spotřebitelů na trhu potravin
Typology of Selected Consumers’ Attitudes on Food Market
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu typologie vybraných generací českých spotřebitelů na trhu potravin z hlediska vlivu aktivit souvisejících s ekologickou udržitelností. Těmito vybranými generacemi jsou generace Z a generace Y. Cílem této diplomové práce je návrh typologie, návrh doporučení pro vzniklé segmenty, provedení mezigeneračního srovnání a zkoumání vybraných relevantních aspektů nákupního …víceAbstract:
This Master thesis is focused on developing the typology of selected generations of Czech consumers on the food market according to ecological sustainable activities. These selected generations are generation Z and generation Y. The aim of this Master thesis is to develop the typology, propose suggestions for developed segments of consumers, realize intergenerational comparison and exploring selected …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139931
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 6. 2020
- Vedoucí: Jana Hodulová
- Oponent: Martina Příhodová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Forest tourism-ecological, social and economics aspects
Artyom Avako -
Uvedení produktové řady na český potravinový trh
Anna Langerová -
Zavedení služby redukující potravinový odpad na český trh
Ondřej Lampa -
Analýza výsledků zavedení nového výrobku na trh
Lukáš Beneš -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek -
Factors Influencing Consumer Behaviour Towards Indian Restaurants Among Indian Community and Non-Indian People (the case of Prague)
Harshnakumari Kalsinhbhai Bhabhor -
Franchising in the Czech food market
Michal Macura -
Consumers´ Typology on the Czech Market of Food Products Assigned by Quality Labels
Tomáš Sadílek