Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze – Michal Havránek
Michal Havránek
Bakalářská práce
Analýza internetového prostředí z pohledu potenciálního návštěvníka kavárny v Praze
Analysis of internet environment from potencial customer of Prague cafe view
Anotace:
Tato práce má vyzkoumat, jaké informace může získat uživatel internetu, jako potencionální návštěvník kavárny v Praze. Analýza je prováděna sekundárním výzkumem, kdy se nejdříve stanoví hodnotící kritéria, podle nichž se ohodnotí jednotlivé kavárny, které nalezne uživatel ve vyhledávači mezi prvními a poté se z výsledných dat udělá analýza a vyhodnotí výsledky. V závěru se shrne, jaké má uživatel možnosti …víceAbstract:
This Bachelor's thesis purpose is to research, which possibilities can acquire user of internet as a potencionally customer of cafe in Prague. Analysis is done by secondary research, when we establish evaluated criteria, by which we rate single cafe, which can be found by user in browser on top places. Then it evaluates results and made a resumé on users options.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 9. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/43014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2014
- Vedoucí: Jitka Černá
- Oponent: Olga Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/43014
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Movement and Its Impact on Czech Upper-Secondary Learners’ Retention and Engagement in the ELT Classroom
Pavlína Šefčíková -
The Use of Shadowing in the Context of Czech Upper Secondary ELT
Annamária Zemanová -
NATO and Cyber: Content Analysis of Alliance’s Strategic Concepts and Summit Declarations
Michaela Prucková -
Gender differences in online conversation topics and self-disclosure: Content analysis of Czech adolescents’ instant messaging conversations
Jana Blahošová -
Content Analysis and Development Design for Digital Magazine
Anna Veselá -
Obsahový marketing hudebních interpretů České republiky v online prostředí
Helena Skácelová -
Konstrukce propagačního videa v online marketingu
Alice Kravková -
Online marketing vybraného podniku/značky
Dominika Drbohlavová