Bc. Lucie Krobová

Diplomová práce

Marketingová komunikace v řízení měst a obcí

Marketing Communication in the Marketing Management in Cities and Municipalities
Anotace:
Tato diplomová práce je věnována tématu marketingové komunikace v řízení měst a obcí. Diplomová práce je koncipována v teoreticko-praktické rovině. Na začátku práce se autorka zabývá členěním samosprávy a navazuje na strukturu městského úřadu vybraného města. V dalších částech je popsán marketingový mix, segmentace cílových skupin a porovnání marketingové komunikace dle velikosti vybraného města a …více
Abstract:
This thesis discusses the topic of marketing communication in the management of cities and municipalities. The thesis analysis the topic both on a theoretical and practical level. At the beginning, the author focuses on the division of government and follows up with the structure of the municipal office of the selected city. In the next parts of the thesis she describes the marketing mix, the segmentation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: prof. PhDr. Vladimír Čechák, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní