Marketingová komunikace v řízení měst a obcí – Bc. Lucie Krobová
Bc. Lucie Krobová
Master's thesis
Marketingová komunikace v řízení měst a obcí
Marketing Communication in the Marketing Management in Cities and Municipalities
Abstract:
Tato diplomová práce je věnována tématu marketingové komunikace v řízení měst a obcí. Diplomová práce je koncipována v teoreticko-praktické rovině. Na začátku práce se autorka zabývá členěním samosprávy a navazuje na strukturu městského úřadu vybraného města. V dalších částech je popsán marketingový mix, segmentace cílových skupin a porovnání marketingové komunikace dle velikosti vybraného města a …moreAbstract:
This thesis discusses the topic of marketing communication in the management of cities and municipalities. The thesis analysis the topic both on a theoretical and practical level. At the beginning, the author focuses on the division of government and follows up with the structure of the municipal office of the selected city. In the next parts of the thesis she describes the marketing mix, the segmentation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hp2t3/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2016
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: prof. PhDr. Vladimír Čechák, CSc.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev -
Integrovaná marketingová komunikace města Vrbno pod Pradědem
Monika Návojová -
Integrovaná marketingová komunikace České republiky v zahraničí
Karin Hyblerová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Ivana Seidlová -
Integrovaná marketingová komunikace – využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Martina Kulhavá -
Integrovaná marketingová komunikace a její vliv na image a poptávku firmy
Monika Klegová -
Integrovaná marketingová komunikace ve vybrané firmě
Tereza Maršálková -
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček